riotqueen

Alla inlägg under juni 2011

Av riotqueen - 12 juni 2011 21:38

..Har jag ens nåt intressant å snacka om? xD
Har inte varit aktiv här de senaste två veckorna eller nåt.. Sorry för det xD
Anyhow, det som har hänt är:
Vi har skaffat ny hund. Abbe - en golden retriever på typ 1 år.
Missat Sweden Rock! D: Önskar att jag hade varit där... :C


Ehh.. vad har mer hänt? Jo, just det.
Panda och Karin hade 18-års fest igår.... Haha.. xD
Låt mig säga såhär... Panda, jag, Karin, Robin och Lydia satt i Pandas lägenhet.

Vi dampade och lyssnade på musik.. Hade allmänt kul xD
Åt pizza... Sminkade Robin xD
Drack lite med...
Och lite blev... en del.. xD
haha.. kan ju inte påstå att jag var helt nykter igår... Men det var kul! xD


Just fan.. Fick VG i Engelska B oxå (Y)


Jahopp. Snart sommarlov. På fredag slutar vi!!! :D
Verkar dock som att alla andra redan har slutat :o Lame...
Har fan inte badat nåt iår :o måste göra det snart xD Haha...
Ska bli jävligt skönt med lov nu... Efterlängtat.
Ska försöka för allt jag är värd att få råd å gå på skogsröjet!
(Fan att man inte har sommarjobb..)
Fast då lär jag säkerligen missa The Ark's avskedsturné......
Men fan... W.A.S.P är fan viktigare!! :o
Sen ska jag ju bort till gbg oxå (om allt blir som tänkt då).
Så min sommar (yet again, om jag har råd med allt) med ett ord: awesome! :D


Btw: Funderar på å go blondie... Vad tror ni?


//Sweet

Ovido - Quiz & Flashcards