riotqueen

Alla inlägg under juli 2011

Av riotqueen - 12 juli 2011 12:30

Jaha.. Here i go again..
Det var ett tag sen... xD
Har inte riktigt haft orken till å uppdatera de senaste veckorna. 
Den första delen på lovet har väl varit helt okej...
Lite synd  bara på midsommar att min faster dog, men ja.. :C
Misstänkte hela tiden att hon inte skulle klara sig sommarn ut, på grund av sin ALS... Så jag var iallafall beredd..

Men nu till något roligare: Jag är blond!... som om inte alla som ens kollar här (vilket inte är jättemånga) visste det genom facebook eller liknande xD höhö...
Jag är nöjd. ^^ haha, det var lite kul, för Robin trodde inte att jag var seriös när jag sa att jag funderade på å bleka håret.. xD HAHA, ni skulle sett hans min när jag kom innanför dörren som blondie ;) 

Sitter för tillfället hos Robin och Sebbe.. vaknade ganska nyligen... ehh.. ah.
Funderar på hur resten av sommaren kommer bli... Kommer inte ha råd med göteborgsresan.. (om jag inte mot alla odds faktiskt FÅR gå på skogsröjet)... Och The Ark vet jag inte än... Men jag håller tummarna...

Men saker som jag VET är: Begravning på torsdag (usch.. hatar sånt)
och sen Hammerfall och Electric Boys på hojrock i slutet av Juli :D <3

Hehe, gud va intressant för alla liksom... xD
Saknar fan Crashdïet <3 Damn... måste försöka se dom för 3:e gången snart ;)
Ska beställa löshår sen oxå (Y).. fast det blir väl mer framåt hösten... 


P.S: Fan nu är jag hungrig.. måste äta frukost xD



//Sweet

Ovido - Quiz & Flashcards