riotqueen

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Sportlov! *YAY*

Av riotqueen - 17 februari 2012 13:44

Tjatja bloggen!!!

. . .

...Faaaaaaaaaaaaast..... nae..
ÅHÅH, varför måste skolan vara så jävla seg för? -.- *suck*
Sitter här och har håla nu tills 14.30 då jag börjar min Engelska C lektion... Vilket då är den sista lektionen innan lovet *YAAAAY!*
Och imorgon ska jag till Louise på typ maskerad :3 Ihih. Det lär bli kul (Y)
Och sen på måndag så åker jag ner till Nybro för att stanna där största delen av lovet.
Ska träffa Jacob, Martin..... Erik... *lite halvt nervig över sistnämnde*
Lite andra folk oxå kanske. Sen på fredag ska vi - (dom ska dit iaf, och förmodligen jag med... jag är typ 99% på att jag kommer hänga med dom. Har inte RIIIIKTIGT bestämt mig hundra än bara, men det blir förmodligen så då dom vill ha med mig iaf.. (wow man känner sig typ saknad!)) - dra oss till Kalmar och gå på CalCon (Y)
Lär bli nice. Första spelkonventet evur för min del... Och ja, det var meningen att skriva EVUR. OwO
Sååå.. jag lär nog dra på måndag och kommer då inte hem förän söndag. Shame for the ones who wanted to see me!
(Ja, förutom dom jag ska åka ner för att faktiskt träffa då. Obvious thing is obvious...)
Och, detta innebär kanske att jag inte kommer "ha tid" att blogga sådär jättemycket under lovet, för dem som faktiskt läser skiten... Om nu nån gör det... *mummel, mummel*

Åh, justfan.. jag lovade ju i förra inlägget att skriva här så fort jag har tränat och så...
Så från och med nu så kommer jag göra en liten +/- lista om vad jag har och inte har gjort.
(Det kan nog vara smart dels för att inse det själv oxå......) Kanske händer att jag även fyller på listan med icke-tränings/mat relaterade saker...

Så, denna vecka:
+
Igår (torsdag) cyklade jag på träningscykel i en halvtimme (Y) Wow! Duktigt...
Måste verkligen se till att få plussidan längre än minussidan!!! D:



-
Jag antar att jag då måste ta med det också: 


i lördags: McDonalds
i söndags: Pizza... Hmm...
I måndags och tisdags: vofflor...

Shame on me! Det ska inte göras om! D:



Mycket intressant... x3
Whatever. Stay sleazy!

//Sweet


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riotqueen - 3 juni 2012 16:32

Jag har bytt blogg! Eller... ja, nästan i alla fall...threshold.webblogg.seDesignen är åt h****te.... och jag behöver typ hjälp att lära mig alla dessa koder och sånt skit så jag får den som jag vill ha den! D: *hint hint* Någon snäll själ kanske är ...

Av riotqueen - 17 maj 2012 11:55

Stooockhooolm i miiiitt hjääääärtaaa....Eller?.....Hursomhelst, det var kul i stockholm. Dirty Dancing var awesome. Och Edith Backlund var faktiskt riktigt bra!Btw så är jag ägare av 2 nya skivor! Rest In Sleaze (Crashdïet), och Apocalyptic Youth (Ca...

Av riotqueen - 6 maj 2012 16:26

Ursäkta för SJUKT DÅLIG aktivitet... :c Men jag har helt enkelt inte riktigt haft nån ork til att skriva eller så, och jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om heller, med tanke på att det enda som händer nu är i princip plugg, plugg och än...

Av riotqueen - 15 april 2012 22:38


Ett år sen man såg Crashdïet.Ett år sen man träffade Lizz, Ida och Natta.Ett år sen man var så sjuuuuuukt jävla... åh..... <3 Ett år sen.Fan... Oförglömligt! <3   <3//Sweet ...

Av riotqueen - 11 april 2012 19:03

Nu tog det sådär lång tid mellan inläggen igen. Fy på mig.Nä, men jag har faktiskt haft ganska fullt upp de senaste veckorna.Det har varit MASSOR med krogshowen.Men nu är det över!Och nu, efter en vecka full av hysteriskt roliga upptåg med repetition...

Ovido - Quiz & Flashcards