riotqueen

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Keep the spirit

Av riotqueen - 6 maj 2012 16:26

Ursäkta för SJUKT DÅLIG aktivitet... :c

Men jag har helt enkelt inte riktigt haft nån ork til att skriva eller så, och jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om heller, med tanke på att det enda som händer nu är i princip plugg, plugg och ännu mer plugg.
Ska dock försöka vara lite mer aktiv. (<-- vet att jag har sagt det förut, men jag ska försöka!)

Hursomhelst: helgen innan valborg var ganska kul....
Lite kul att faktiskt ha sjungit ihop med Magnus Rosén (fd Hammerfall) och Michael Åberg (fd Nostradamus) O.O
Fick även höra från DEM att jag sjunger bra och att jag har känsla när jag sjunger.
Känns bra, men nästan lite overkligt på något sätt...
Och inte bara det, utan sen när det var slut så drog vi oss ner till Mikonos, och ja... där var det en trubadur som spelade, och det slutade med att jag sjöng 3 låtar med honom också x3 Det var kul.
Och ja, dom som arbetar på Mikonos vill tydligen att jag ska komma tillbaka och sjunga där, så jag antar att jag faktiskt kan tjäna lite pengar typ i sommar ändå. Det är alltid ett plus! (Y)


Kan däremot säga att Valborg var rent ut sagt HEMSKT.
Usch. Usch. Usch. Nej, fy.


Sitter för tillfället och lyssnar på alla de låtar jag hade på min förra mobil.
Hittade dem i en gammal mapp. Den var också fylld med bilder från 2011 och tidigare...

Så har suttit och kollat igenom dem också... Lite sådär smånostalgiskt...

Snackade med Jakob igårkväll om senast vi sågs också...
Kan säga att det var SJUKT KUL, och att jag önskar det kunde kännas lika kul nu...
Saknar att ligga dubbelvikt på golvet eller wherever och garva så mycket att man får svårt att andas.
Saknar folk.
MÅSTE se till att träffa folk igen snart!
Usch. Varför är jag inte rik och har all tid i världen för? ._.

Ah, just det... Ska ju till stockholm med klassen på onsdag till fredag.
Kommer kanske upp nåt inlägg med antingen bilder eller text om det när jag kommit hem eller så.


Nähe, nu ska jag väl återgå till den där dumma engelskan... *suck*
15 juni och studenten är verkligen välkommet nu!
Met är väl bara å kämpa på nu sista månaden...



Ps: funderar nästan på å göra om bloggdesignen lite... men jag vet inte riktigt hur D:

//Sweet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riotqueen - 3 juni 2012 16:32

Jag har bytt blogg! Eller... ja, nästan i alla fall...threshold.webblogg.seDesignen är åt h****te.... och jag behöver typ hjälp att lära mig alla dessa koder och sånt skit så jag får den som jag vill ha den! D: *hint hint* Någon snäll själ kanske är ...

Av riotqueen - 17 maj 2012 11:55

Stooockhooolm i miiiitt hjääääärtaaa....Eller?.....Hursomhelst, det var kul i stockholm. Dirty Dancing var awesome. Och Edith Backlund var faktiskt riktigt bra!Btw så är jag ägare av 2 nya skivor! Rest In Sleaze (Crashdïet), och Apocalyptic Youth (Ca...

Av riotqueen - 15 april 2012 22:38


Ett år sen man såg Crashdïet.Ett år sen man träffade Lizz, Ida och Natta.Ett år sen man var så sjuuuuuukt jävla... åh..... <3 Ett år sen.Fan... Oförglömligt! <3   <3//Sweet ...

Av riotqueen - 11 april 2012 19:03

Nu tog det sådär lång tid mellan inläggen igen. Fy på mig.Nä, men jag har faktiskt haft ganska fullt upp de senaste veckorna.Det har varit MASSOR med krogshowen.Men nu är det över!Och nu, efter en vecka full av hysteriskt roliga upptåg med repetition...

...

Av riotqueen - 18 mars 2012 17:41


  I know this moment will be over, tomorrow comes when we are sober.Will we feel the same or let it be, will you be there?The night is almost getting over, and I don't want us to turn colder.I wanna wake up with you next to me, will you be there?...

Ovido - Quiz & Flashcards