riotqueen

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Just a quick and random update.

Av riotqueen - 22 februari 2012 02:00

Le me being randomsås.

Blöhöblöhö.


Nej men... Kom ju till Nybro igår eftermiddag.. och typ stor del av kvällen resulterade i hysteriska skrattanfall från både mig och Jakob, då jag satt och spelade SKYRIM... för första gången.. hmm... Det var... intressant xD
Jag tog mig inte ens ifrån första banan... för jag hade fullt upp med att vara allmänt random, hoppa omkring, försöka få lik att sitta på en stol... DET VAR SERIÖST OMÖJLIGT!!!!!! JAG SKOJAR INTE!!!! xD (Well, det är väl för att det inte riktigt är meningen kanske, men kan man få dom att LIGGA och STÅ på stolarna... då borde dom väl ändå kunna sitta oxå? xD ..) 
Men ja.. Det var sjukt kul. SKYRIM är...... fucked up x3


Och ja.. Idag har varit en... väldigt upp och ner dag... for various reasons.
First okay. Then meh. Then okay. Then meh. Then almost psykbryt. Then okay.
Then happy. Then laughing my ass off...
Lite kort:

Först satt vi hemma hos Jakob och kollade runt lite på datorn. 
Sen åkte vi till Emmaboda vid typ 14 tiden, där vi träffade John. Och sen vid 15 tiden gick vi bort till en typ fotbollsplan/innebandyplan whatever, och hade snöbollskrig med random ppls. Jag deltog dock inte med tanke på att mina fötter var typ stelfrusna då.
However: Nån timme senare gick Jakob och jag därifrån och satte oss inne på Fenix (ett café i E- boda).
Sedan dök John, David och en till kille (minns inte vad han heter) upp.
Och efter en stund kom även Erik dit (det blev bättre än jag hade förväntat mig). 
Efter typ en halvtimme eller liknande så drog David + den andra killen som jag tyvärr inte minns namnet på.. xD
Och då satt jag, Jakob, Erik och John kvar där och snackade tills klockan var 18.10 Fenix stängde vid 18.00.. 
Men det var ingen som sa något till oss så xD

Men typ en halvtimme senare åkte Jakob och jag tillbaka till Nybro, och sen så har resterande av kvällen spenderats med att typ skratta åt mina failade attempts att namnge ämnena korrekt i det periodiska systemet.
Och nej, det finns ingen egentlig anledning till varför jag försökte. Just random funneh stuffz.
Och ja... nu sover Jakob x3 Haha.


No further plans for tomorrow.
I guess that's it for now. 




//Sweet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riotqueen - 3 juni 2012 16:32

Jag har bytt blogg! Eller... ja, nästan i alla fall...threshold.webblogg.seDesignen är åt h****te.... och jag behöver typ hjälp att lära mig alla dessa koder och sånt skit så jag får den som jag vill ha den! D: *hint hint* Någon snäll själ kanske är ...

Av riotqueen - 17 maj 2012 11:55

Stooockhooolm i miiiitt hjääääärtaaa....Eller?.....Hursomhelst, det var kul i stockholm. Dirty Dancing var awesome. Och Edith Backlund var faktiskt riktigt bra!Btw så är jag ägare av 2 nya skivor! Rest In Sleaze (Crashdïet), och Apocalyptic Youth (Ca...

Av riotqueen - 6 maj 2012 16:26

Ursäkta för SJUKT DÅLIG aktivitet... :c Men jag har helt enkelt inte riktigt haft nån ork til att skriva eller så, och jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om heller, med tanke på att det enda som händer nu är i princip plugg, plugg och än...

Av riotqueen - 15 april 2012 22:38


Ett år sen man såg Crashdïet.Ett år sen man träffade Lizz, Ida och Natta.Ett år sen man var så sjuuuuuukt jävla... åh..... <3 Ett år sen.Fan... Oförglömligt! <3   <3//Sweet ...

Av riotqueen - 11 april 2012 19:03

Nu tog det sådär lång tid mellan inläggen igen. Fy på mig.Nä, men jag har faktiskt haft ganska fullt upp de senaste veckorna.Det har varit MASSOR med krogshowen.Men nu är det över!Och nu, efter en vecka full av hysteriskt roliga upptåg med repetition...

Ovido - Quiz & Flashcards