riotqueen

Alla inlägg under september 2011

Av riotqueen - 18 september 2011 17:28



inaktiviteeet.... eheh....
Vad kan man säga? Sommaren var ju... både bra och dålig.
Dåligt:
Skogsröjet blev inte av. Inte göteborg heller. Inte heller The Ark..
Min faster dog. Sadly... Men det var bättre så. Hon slipper lida.
Min mobil la av.. -_-'

Bra:
Det blev en hel del härliga dagar ändå.
Spenderade tid med vänner och så.
Hammerfall och Electric Boys var riktigt awesome ;D
Blev tillsammans med Erik, och spenderade de 2 sista veckorna på lovet hemma hos honom i Emmaboda :3 <3

Men det är ju såna saker som dom flesta nog redan vet om..

Sååå... nu sitter jag här. Har gått i skolan ca en månad. Sista året nu.
Sen studenten.
FAN VA SKÖNT!
...men jag är samtidigt lite smått stressad över den biten..
Det regnar nu. Och det börjar bli kallt oxå...
Märks att sommaren är över....

Här har ni ett par bilder..
Och bara för sakens skull så får ni en gammal *host* vrålsexig *host* bild på mig....
Faaaaast..kanske inte..


Och ja. En lite nyare bild.




Just fan: Det var ju Hojrock 2011 oxå.. Här är Hammerfall in action ;)



Haha Eric Young! :D Han agerade ljudtekniker till Electric Boys ;)
Hälsade på han, men fick tyvärr inte chans å snacka med honom.       

Electric Boys.
Dom var jävligt bra (Y)

 
Hammerfall (spelade efter Electric Boys. Pallade bara inte lägga dom i ordning xD..), och ja. Dom var jävligt bra dom med ;)

 
Det blev jävligt varmt xD


 En bild tagen på Öland.. som jag sedan redigerade lite. (Y)
Just ja.
Min fina älskling! <3


2 månader den 26:e :'3 <3
I love you <3

OH BTW! Jag blir 18 om 21 dagar!!! 8D

//Sweet

Ovido - Quiz & Flashcards