riotqueen

Alla inlägg under mars 2012

...

Av riotqueen - 18 mars 2012 17:41

 


I know this moment will be over,
tomorrow comes when we are sober.
Will we feel the same or let it be, will you be there?
The night is almost getting over, and I don't want us to turn colder.
I wanna wake up with you next to me, will you be there?











Jag saknar dig.


//Sweet

Av riotqueen - 16 mars 2012 15:10

Ursäkta för dålig uppdateriiiiiiiing~

Men det är sånt som lätt händer då man inte orkar med eller glömmer bort.

Hursom: jag åkte hem från skolan vid lunchtid ungefär... Var mer eller mindre tvungen till det då jag inte mår överdrivet bra idag.. Jag var ju hemma från skolan i torsdags och fredags oxå, så jag tycker att jag kan bli frisk nu!

Så nu ligger jag på mitt rum och tar det lugnt.

Jag har fått tillbaka min xperia! Yay!

(Glömde den ju i Nybro, smart som jag är..)


Skolan går ju som den går... Nej men. Den går ganska okej. Det är ganska stressigt nu dock.

Projektarbetet måste vara klart nu om ca 5 veckor.. Den skriftliga delen är inte ens påbörjad ännu.. Hjälp?

Och vi hade ju religionsprov förra veckan.. Jag fick VG. *happy dance* (y)

Shit. Fattar inte att krogshowen är om typ 2 veckor bara!! Det kommer bli så jävla kul! *taggad*

Och nu blir det ännu mer plugg.... Ska ju börja plugga teori inför körkortet och allt..

Och hur fan ska jag få pengar? Jag måste ha pengar till balklänning, skor... balen... Sweden rock... Körkort..

Någon som känner sig manad att betala?

Nä, trodde nästan det...


Träningen kan jag ju säga går åt helvete... Har inte tränat ordentligt på typ 3 veckor eller så..

Men ska förmodligen börja simma med två tjejer i klassen på onsdagsmornar i tio veckor..

Förhoppningsvis så ger det lite resultat iaf.

(Ska väl cykla på träningscykeln minst 2 gånger i veckan då med..)


Åh. Vi ska grilla ikväll.

Första gången för i år.

Nomnom



//Sweet

Av riotqueen - 5 mars 2012 13:23

HALLÅÅÅÅÅH.
Eller nåt sånt. Blöh.
Jag. Är. Svintrött.
Det var awesome i Nybro. Och CalCon var episkt. <3

Förrförra helgen - helgen då CalCon var - sov jag sammanlagt ca 10 minuter från fredag klockan 9-10 tills söndag morgon klockan 3-4...
Därefter däckade jag och sov några timmar innan jag blev väckt klockan 10 på förmiddagen... (Då hade jag faktiskt bett om att bli väckt, så det är väl mitt eget fel på sätt och vis... men ändå.) 
Och sen var det skola dagen efter det, vilket innebär att jag inte fick sova ut ordentligt...
Och sen i lördags blev jag väckt vid 9 tiden av min lillebror - och mina föräldrar - för att de tydligen ville att jag skulle gå upp....
Och sen i lördags kväll drog jag till Saskia på "fest", och kom inte hem förrän 3 i söndags morse..
Somnade typ vid halv 5 och vaknade sen vid 15.20
Såååå... sova????
Jatack.
Orkar jag det?
Nej.
Varför inte?
För att jag har andra saker som måste göras, och att sova slösar bara tid... Lallalalalla. Ehh.. ah.
Just det.

Jag ska ha prov i religion imorgon... wääh.
Judendom och kristendom... Nån som vill ta över??
Och på tal om skolan: JAG HÄMTADE UT MIN STUDENTMÖSSA I FREDAGS!!!!! YAAAY! *glädjerop*
Och.. på tal om studenten....!
DET ÄR 101 FUCKING DAGAR KVAR NU!!! 101 JÄVLA DAGAR!!!!!!!!!!!!!!! OwO
Och då är även helger och lov inräknade... så nånting på 60 arbetsdagar kvar...
60. FUCKING. DAYS....
WAAAAAAAH!
<3

Btw: http://www.poeter.se/viewText.php?textId=1447446 <--- min senaste dikt.

Okej, det här inlägget blev väldigt... konstigt...
Aja, nu ska jag hänga med Josse ut en sväng.
Take care peepz! Stay sleazy.


//Sweet

Ovido - Quiz & Flashcards