riotqueen

Alla inlägg under april 2012

Av riotqueen - 15 april 2012 22:38

Ett år sen man såg Crashdïet.
Ett år sen man träffade Lizz, Ida och Natta.
Ett år sen man var så sjuuuuuukt jävla... åh..... <3
Ett år sen.
Fan... Oförglömligt! <3


 

<3


//Sweet

Av riotqueen - 11 april 2012 19:03

Nu tog det sådär lång tid mellan inläggen igen. Fy på mig.

Nä, men jag har faktiskt haft ganska fullt upp de senaste veckorna.
Det har varit MASSOR med krogshowen.
Men nu är det över!
Och nu, efter en vecka full av hysteriskt roliga upptåg med repetitioner och lyckade föreställningar så har vi - välförtjänt - påsklov ~ yay!

Fast.. Både igår och idag var jag i skolan.... Var mer eller mindre tvungen till det.... Jobbade PA.
Det gick väl hyfsat bra om man inte räknar med att datorn krånglade lite igår och att vi fick springa fram och tillbaka typ miljontals gånger genom korridorerna efter kablar och sånt... Så nu är det väl mestadels skriftligt kvar.
MÅSTE verkligen fixa det...

Är ganska stressad nu... Inte bara vad gäller PA:t, även om detta är en stor bidragande faktor...
Utan jag är även stressad över resterande skolarbeten som man typ ligger efter med och sånt...
Och sen är det ju också allt med ansökning till högskola och sånt. Har hittat 2 utbildningar jag tänkt söka...
Får bara se hur det går med intagningsprov och sånt D:
Känner att jag verkligen borde leta vidare och hitta så många som möjligt.... nu.

Nu har vi i alla fall fixat balklänning!
FINALLY!
Ett stressmoment mindre!

Aja, nu ska jag lägga mig och titta på film ~



//Sweet

Ovido - Quiz & Flashcards