riotqueen

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av riotqueen - 3 juni 2012 16:32

Jag har bytt blogg! Eller... ja, nästan i alla fall...
threshold.webblogg.seDesignen är åt h****te.... och jag behöver typ hjälp att lära mig alla dessa koder och sånt skit så jag får den som jag vill ha den! D: *hint hint* Någon snäll själ kanske är villig att hjälpa mig lite på traven? *hint hint*


Hur som helst så minskar plugghögen!!!
Har fått in 2 fotouppgifter idag, och nu har jag bara 2 kvar, sen har jag både Engelska C och Foto A klart!
Ska typ sätta mig och läsa på inför religionsprovet jag ska ha imorgon.. islam. Och även försöka få klart inlämningsarbetet typ idag så det första jag kan göra när jag kommer till skolan imorgon är att sätta igång med Kultur- och idéhistoria arbetet.
*suck*
Stress nu alltså.... på fredag sätts betygen........ iih.... hjälp...
Men det är bara 12 dagar kvar nu!!!





//Sweet

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards