riotqueen

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av riotqueen - 7 maj 2011 18:43

Sitter och dunkar lite musik i form av Crashdïet... Mötley... Hardcore Superstar... Jävla bra musik! Jag älskar det!
Förövrigt så är det jävligt fint väder ute.. typ 18 grader eller nåt, och solen skiner.. Så egentligen fattar jag inte varför jag sitter här när jag egentligen skulle kunna gå ut och fortsätta läsa The Dirt eller typ gå ut och spela gitarr på altanen eller trädgården.. Hmm... En idé å fundera på kanske?... :o


Sommarlov snart!
Lite drygt en månad kvar nu. Efterlängtat!
Ska försöka spara ihop tillräckligt med pengar för att åka bort till göteborg och vara hos Lizz nån vecka i sommar.
Lizz, om du läser detta: Saknar dig! D:
Åh, jag vill tillbaka till den 15:e april! :o
Crashdïet var så sjuuuuukt jävla awesome, och Hardcore Superstar oxå!
Shit, måste se dom snart igen!
Ska kanske se The Ark och Hammerfall sen i sommar! :D
Det lär bli awesome!



FAN, kan inte lyssna på Knock 'Em Dead Kid mer idag, bara för att jag satt och lyssnade på den massor inatt D:<
Fuck you spotify.
FUCK YOU!
*evil stare*


Haha, kolla in videon!


Asså, åh! Kolla in Nikki Sixx! <3 Så jävla snygg! *w*
Okej, ALLA i Mötley är snygga.
Dom har så jävla cool stil! Jag älskar den! :D
Kan ingen typ ge mig deras stil?! Eheheh. *puppyeyes*



Wow, duktig jag är.
Två inlägg på en dag! xD
Och nej, det här blev inte alls ett random inlägg.. absolut inte... haha xD :3

//Sweet

Av riotqueen - 7 maj 2011 13:31

Ja, var ska man börja? Ehh..
"Det här är min blogg!!!" <-- Okej... så kreativ är jag för tillfället xD Haha! :P
Men ja.

Här kommer jag väl (om jag ens kommer vara aktiv) blogga om allt möjligt ^^
Mitt liv, musik och annat kul. Jag bara satt här igårkväll och då slog det mig att: Varför inte liksom? Så, ja, nu får vi se hur det här går ;)

Kan ju börja med att säga att jag totalt älskar den här videon!


Mötley Crüe är verkligen skitbra! Vill se dom live nån gång!
Dom får fan ta och pallra sig hit till sverige snart ;)

//Sweet

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards