riotqueen

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av riotqueen - 18 maj 2011 18:49

Okay, hold on tight.............. 'cuz here we go!

Ignorera mitt utseende och början av videon... Som sagt så åkte sladden till micken ut på ett ställe så, ah.. Lev med det.

Enjoy peepz!

//Sweet

Av riotqueen - 18 maj 2011 12:36

Jahopp.
Gemensam sånglektion avklarad!
Var skitnervös, (som vanligt) men ah.. hehe...
Körde låten Close My Eyes Forever av Lita Ford & Ozzy Osbourne..
Hmm.. Johanna filmade, (mest för att Erik och Chaz ville lyssna sen) så det kommer kanske dyka upp här senare...
När jag tog tag i micken så åkte sladden ur på ett ställe, så där blev det en paus som INTE skulle vara där egentligen.. och min röst sprack ett ställe i den sista versen.. D:
Men annars gick det ändå rätt bra. :o 
En konstig sak är att när jag tar i med fullt stöd så låter jag lite som Lita märkte jag... Owo
Coolt...
Som sagt: video kommer senare.
(Ska inte vara feg å lägga upp den nu :o ...)

//Sweet

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards