riotqueen

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av riotqueen - 9 maj 2011 20:01

Be surprised folkz!
Seriöst, jag har gjort något idag som jag aldrig brukar göra i vanliga fall xD



Jag har.............









*trumvirvel*





... Rensat ogräs! ...
Ha... Ha... Ha...
Mycket intressant... eller kanske inte.

Hursomhelst:
Det har varit en rätt okej dag. Har varit lite seg och så.
Haha, orienteringen gick åt helvete xD Precis som jag hade förväntat mig...
Jag och Matilda gick vilse typ.. hela tiden.. haha, hittade bara 2 kontroller. xD
Hjälp.

Hade ont i huvet förut. Inge vidare... men det har lagt sig nu.
Btw så fick jag reda på förut att Nicke Borg kommer till Rix FM festivalen! :o

Nästan så man funderar på å åka - för att se honom då - och dels för att det är gratis. Vem vet, kanske kommer fler bra? :3
Vi får helt enkelt se hur det blir med det.
Idag är det fan 5 månader kvar exakt tills jag blir 18! *klappar händerna*
Mindre än ett halvår kvar nu!
Och inte särskilt långt kvar till sommarlovet! Typ 5 veckor! Härligt! :'D

Kommer inte på något mer intressant att skriva just nu så..
//Sweet

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards